yenigelmedimgerigeldim07 asil15 anladım, bi de 6 yaşında oğlum var aklım onda. Küçük basit bişey ama yine de hastane psikolojisi sanırım düşündürüyo
asil15 yenigelmedimgerigeldim07 benimde vardı bitanem 4 yaşına girecek eve gider yavruya sarılınca hepsi geçer inşallah hem sunuda soyliyim kurtaj sonrasi daha çabuk hamile kalınıyor ben tekrardan hamileyim
visnelicheescake yenigelmedimgerigeldim07 Sadece ped götürün ekstra birşeye gerek yok🥹 çünkü aynı gün içinde eve gidiyorsunuz
yenigelmedimgerigeldim07 asil15 çok sevindim adınıza, Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
asil15 yenigelmedimgerigeldim07 Aminn canım benim inşallah darısı senin de başına en yakin zamanda inşallah