Merhaba kızlar,
17 ağustosta ovulasyon testinde pik gördüm.
Sizce çatlama olmuş mu ?
16 ağustos, 17 ağustos sabah ve geceyi değerlendirdik. Bugün akşamda değerlendireceğiz.
18 ağustos yani dün maalesef değerlendiremedik. Sizce sorun olur mu ? Doğru günleri değerlendirmiş miyiz? 🌸
