Tomurcuk18 inanırmısın bende çok etkilendim Pazar’dan aldığım meyveleri bile 2 kez üşümüyorum mevsimimiydi ya diye 😔 allah korusun yavrularımızı bu taraflarda çağla erik falan çıkmış aslında tv de gördüm bugün muğlada çıkmış ama alıp yermiyim yine yemem herşeyi mevsiminde yemek lazım ki zamanında çağla diye eriyip bitmiştim bulamamıştım iyiki bulamamışım..