babymom2026 benim de ne kanamam ne de bulantım olmamıştı. 7-8 aylıkken mide yanması çektim saçlanmaya başlayınca olur dediler ne kadar doğru bilmiyorum. Ama dediğim gibi kişiden kişiye değişen bir durum. Benim de ilk zamanlar göğsüm o kadar hassastı ki bir yere temas etse çok acırdı ama bulantı kanama olmadı gayet normal bir durum sıkıntı etmeyin