Kızlar merhaba günaydın herkse 🩷 Ben 6+5 haftalık hamileyim rabbime şükür ilk kontrolüme öğrenince hemen gittim her şey yolunda dedi doktorum kese için yarın sabah gideceğim ki insallah kalbi de duyarım 6+6 oluyorum yarın. Sorum şu ben aşerme yaşıyorum göğüslerim dolgun büyüdü aşırı hassaslar falan ama bulantı kusma yaşamıyorum beta yükselince bulantı oluyormuş herhalde öyle okumuştum bulantı kusma herkeste olmuyormuş tıpkı yerleşme kanaması gibi onu da yaşamadım ben neyse acaba hamileliğim sağlıklı değil mi ki diyorum kendi kendimi içimi korku kaplıyor bana yardımcı olur musunuz 🙏 Teşekkürler