SAylinnn böyle post atanlara engel getirilmeli. Doğuma 6 haftam var ilk doğumum ve her şeyden korkuyorum. Kendin kötü bir şey yaşadın diye bunu hemen gelip buraya çat diye yazman mı lazım? Onlarca gebe var burada kimi 18 yaşında daha toy hiçbir şey bilmiyor. Gebeleri korkutuyorsunuz saçma sapan yazılarınızla.