staRmama ben buralardayım ya 😄🙈 ikinci sezaryenim kötü geçmişti ama genelden ağrıyla uyanma olayı çok kötü yani odaya getirirlerken canım çok acıyor diye ağlıyordum odada ağrı kesici takıldı ama neredeyse 1 saati buldu etki etmesi. Bir de üstüme kum torbası koydular canım çıktı resmen bir de 2-3 kere alttan muayene edildim parmak falan soktular karnıma bastirildi. ilk doğumda böyle şeyler olmamıştı sadece karnıma bastirmislardi o da çok canımı yakmamisti idare edebilmistim🤷🏻♀️ yani ilk doğumum o kadar güzeldi ki bu da onun tam tersi oldu ben spinal istiyorum tekrar hamilelik durumu olursa eğer 🥲