bsrbrkysr184_
Çünkü şuan anneliğin ne demek olduğunu biliyorsunuz ilkinde hani derlerya kucağına alınca anlicaksin bilmiyoruz bisey. Ama ikincileri daha heyecanla bekliyoruz o annelik içgüdüsüyle birde bence anneler bebeklerinin cinsiyetini hissediyor içinize ne doguyorsa doğrudur benim 3. Bebeğin ucundede yanilmadim 🥰