sahada kendi doktorum özel. çektirdiğim yerde özeldi çektirdiğim yer farklı bir yerdi. Kendi doktorum bana dedi ki seni ameliyat etmem daha yaşın genç tüplerini almam dedi bir de özel yani bunu söyleyen yer Allah razı olsun. çatlatma iğnesini soracağım şimdi regl olmayı bekliyorum gecikti ilaç verdi söktürücü. Regl olunca gideceğim bakacak. Çünkü bana dedi ki istersen ilaçla devam et ama çatlatma iğnesini söylemedi hiç bana. üç ay ben ilaç kullandım. Yorumlardan okudum hep çatlatma iğnesini o yüzden onu isteyeceğim