Merhaba hanımlar. 4 düşük 1 dış gebelik var. 2 düşüğüm tüp bebek. Sol tüpümde sıvı birikmesi varmış. Bi kaç doktor daha söylemişti ama önemsiz demişlerdi. Tüp bebek doktorum o tüpün bağlanması gerekiyor. Düşük sebeplerin ondan olduğunu düşünüyor. Başka sebep bulamadılar. Tüp bebek hastanesinde 100 bin tl. Devlette yaptırabilirmiyim. Yaptıranlar nereye yaptırdınız. Gebe kalıp sağlıkla doğum yapan varmı. Ne önerirsiniz