Deleted33000 benimsin21 öyle yapacağım valla hamileliğim de hep kanama ile geçti artık kan görmek istemiyorum canım ya
benimsin21 Deleted33000 Bugün hastaneye gittim ve maalesef muayene olamadm. Sağlık sigortam mı ne bitmiş sanırım. O yüzden ücretli yapmamız gerekli dediler devlet baya ücret alıyor öyle yapacağıma özele giderim dedm ve kaldı öyle 🥲
benimsin21 Deleted33000 Hiç bilmiyorum ilçeye gidip açtırmak gerekiyor bağlara gidiyoruz çoğunlukla ama çınara bağlıyız arada 1.5-2 saat var gidemedik yolumuz düşse artk giderim açarız.
Deleted33000 benimsin21 benimki daha devam ediyor ya artık kan görmek istemiyorum valla bı bitseydi kocamla hamileyken de ilişki yoktu doğumdan sonra sadece bı kere oldu artık asker arkadaşı gibi olduk uzaklaşmış hissediyorum eşimden
Deleted33000 benimsin21 valla halsiz kalıyorum zaten gideceğim ama ne zaman işte eşim izin alamıyor babam da da araba yok eşimin işlerin hafiflemesini bekliycem mecburen
Deleted33000 bebeklerim__ benimki normal doğumdu canım peki arkadaşının ne kadar sürmüştü kanaması benim bugün 50 günlük olduk
bebeklerim__ Deleted33000 hemen hemen onun da ohle surdu ve kesintili şeklinde canim. 2 60 gun sonun da da adet olmustu
Deleted33000 bebeklerim__ inşallah salı günü gitmeyi düşünüyorum eşime söyledim kanlarima baktirayim bi