Kızlar ben doğum yapalı 46 gün oldu daha 40 gün olmadan kanamam bitti iki gün sonra yine başladı iki üç gün sürdü yine kesildi iki gün sonra yine başladı hani kesilmeden devam etse anlarım ama neden böyle kesilip kesilip yeniden başlıyor benim gibi olan varmı daha önceki dogumlarda tamamen kesilmişti yada normal adet olmuştum bunda neden böyle oluyor ilk fırsatta doktora da gideceğim ama sizlere de bı sorayım dedim varmı benim gibi olan