Dygus ebemiz doğum sancilarinin sirttan başlayip bele ve kasiklara indigini söyledi. Sancilar ritmik ve düzenli olacak, git gide siklasacakmis. 5 dakikaya bir sanci geldiğinde hastaneye gidecekmisiz.
Nisan gelmesi de dogumun basladigi anlamina gelmezmis evham yapma dedi. Nisan geldikten 10 gün sonra da doğum yapabilirsin dedi. Beni çok rahatlatti açıkçası. Fatma girik değilsin ki suyun geldikten sonra hemencik doğum baslasin diye dalga geçti djkdjdjfo
Yalniz ikinci dogumun sinsice ilerledigini o nedenle ufak bir belirtide hemen gidilmesi gerektiğini söyledi. Ilk dogumunuzmus sakin olun telaş yapmayın