Kızlar bende 10 yıldır tüp bebek tedavisi görüyorum 5 kez düşük yaşadım her şey düzgün giderken kalp atışı duruyordu. Tedavi gördüğüm doktorlar hiç araştırmadan direkt transfer ediyordu. Son kez denemeye karar verdik ve doktor bizden katil hücre testi istedi. Pozitif çıktı buna bağladılar.. 10 senedir bu testi isteyen bi tane doktor çıkmadı ve bende duymamıştım hiç böyle bi testi. İsteyin doktorlarınızdan mutlaka