Aaayseeert Kızlarrrr tüp bebek yaptırıp düşük yapıp kürtaj olup 2. Transferin de tekrar hamile kalanlar var mı
btl194 Aaayseeert ilk denemem de bir kızım oldu şükür ikincisi negatif üçüncü 7 haftalık kalbi atmadı kürtaj dördüncü denemem kimyasal düşük beşinci denemem şükür tutundu sıkı sıkı şimdi 16 haftalık olduk rabbim herkese nasip etsin 🤲🏻🥰
sahada 3 kez trasfer oldum. İkisi tuttu ama ikisi de düştü. Biri tutmadı. Şimdi tekrar transfer öncesi hazırlıktayım. Operasyon geçircem.
sahada Aaayseeert çoook araştırıldık canım. Son olarak sol tüpümde sorun vardı. Onun düşük yaptırdığını söyledi doktorum. Son ihtimal o kaldı. Aslında öncesinde rahime çizik atılmasını önermişti başka doktor. Ama tüp bebek bölüm başkanı bu gün muayene etti. O inceledi. Bu teşhisi koydu. Rahimde çizik atılması gereken bir problem yok. Tüpdeki sıvı birikmesi sorun olduğunu düşünüyor. Tüpü bağlıcaz dedi. Biraz pahalı o hastane. Devlette mi yaptırsak diye düşünüyoruz. Birde ameliyat sonrası serum tedavisi uygulanacakmış bana. Bağışıklık için. Onu da ihtimaller arasına koydu doktorum
Fuunndaaa Benim ilk transferim tuttu 30 haftalıkken kalbi durdu, ikinci ve üçünçü tutmadı, dördüncü tuttu çok şükür şu anda hamileyim
Serap09 Fuunndaaa Kan sulandirici kullanmanızı öneririm tabi doktor onayı varsa kalp durması kan sulandirici ile alakalı diye biliyorum
Aaayseeert sahada bende ilk yaptırdım 8. Hafta da kalbi durdu araştırdık eşimde genetikte sorun oldu bende de kan pıhtılaşması yatkınlığı çıktı kan sulandırıcı kullanıyordum doktor bu yüzden düşmemiştir genetiktir büyük ihtimalle dedi . Şimdi tekrar yaptıracağız ama korkuyorum yine aynısı olur diye
sahada Aaayseeert valla pıhtılaşma genetik. Periyodik taşıcıyılık testleri. Kromozom. Ana testleri. Ramotoloji testleri. Otoimum hastalıklar. 5 kez rahim filmi. Hiç birşey bulamadılar. Pıhtılaşma var ama her gebeliğimde önlemi alındı. Yine kaybettim. Şimdi tek sorun tüpüm alınması gözüküyor. Aldırmaktan korkuyorum. Daha 33 yaşındayım. Allah yardımcımız olsun. Bebek tedavilerini yaşamayan anlamaz ne kadar zor olduğunu. Cennetlik anne varsa. Onlar bizizdir.
Aaayseeert sahada ay yemin ederim bende aynı ne varsa yaptırdım rahim filmi falan bende çok çektirdim inşallah Allah bizim de yüzümüze güler 2 senedir gözümün yaşı dinmiyor . Herkesin sınavı farklı bizim de sınavımız bu belli ki bu dünya da yüzümüz gülmüyor umarım öbür dünya da güler
Cesie sahada tüplerde sıkıntı varsa tüp bebek bile tutmayabiliyor bende 35 yaşımda aldırdım. Kayıp yaşamaktansa aldırmanız en mantıklısı
sahada Aaayseeert Amin canım amin bende aynı. Ağla ağla göz yaşlarım kurudu. Son tüp bebeği genetik incelemeli yaptırdık. Onda da bişi çıkmadı. Embriyolar 5. Gün ab kalitede. Transfer anında bile hücre yenilenmesi devam ediyordu. Çok çok iyi demişti doktor. Bizim gibileri direk tüp bebeğe almalı yerine. Neden düştüğünü bulsalar keşke. Artık hastanelere doktorlara inancım kalmadı. Bir tek rabbime güveniyorum. Dediğin gibi. Bizim de sınavımız bu. Son embriyoları transfer ettircem. Olmazsa takdiri ilahi deyip tevekkül edicem. Bırakıcam uğraşmayı. Gücüm bitti
Aaayseeert sahada benim 5 embriyom oluşmuştu 1 ini transfer olmuştum düşük yaptım sonra doktor 2 tanesini genetiğe gönderdi biri iyi çıktı onu koyalım dedi o da 4aa kalitesin de Eylül de nasip olursa . Ama dediğim gibi ya aynısı olursa diye çok tedirginim her şey Allahtan bende yorulduğumu hissediyorum ne maddi ne manevi gücümüz kalmadı yani sadece tüp bebek parası değil bi sürü test bilmem ne parası da gitti . Yani evet yeterki olsun maddiyetin de bi önemi yok diyoruz ama işte o da yok o da yok elimizden bi şey gelmiyor . Ne desem boş vallahi
sahada Aaayseeert bende öyle. Maddi manevi. Çok zor süreç. Tel başına göğüslüyorsun. Güya yanında çok destekçiler var Ama yükünün ağırlığını kimse anlamıyor. Tek başımıza yüklendiğimiz bir yük bu
Aaayseeert sahada açıkçası ailen bile önemsemiyor bu durumu . Ben düşük yaptım kimse beni umursayıp aramadı bile neymiş üzülürüm diye arayamamışlar ben beni sormadıkları için daha da üzüldüm . Yani bi şey beklemiyoruz da iyi misin diye sorulmayı bile hak etmiyoruz demek ki . Yeri geldi mi eşin bile umursamıyor biz kendi kendimize mücadele veriyoruz
sahada Aaayseeert gerçekten bende öyleyim. Herşeyde yalnızdım. Kocam bile sadece maddi boyutunu düşünüyor. Çektiğim acıları önemseyen yok. Her operasyonda. Her zor günümü yalnız atlattım. Hiç birinde yanımda kimse yoktu.
Fuunndaaa Serap09 bu kadar ileri kalp durması pıhtılaşma ile ilgili değil ayrıca pıhtılaşma hamililgim ilk dönemlerinde düşüğe sebep oluyor, ki ben o zamanda pıhtılaşma için iğne ve hep kullanıyordum
Aaayseeert sahada bende hep yalnızdım ailem zaten uzakta gerçi yanımda olsalar da sanmıyorum destek olsunlar Allah yardım etsin