Benim bebiş biraz önde gidiyor 35+0 ım o da 37+0 uyumlu. Doktorum bugün şu şekilde söyledi, eğer bebek kendiliğinden gelmezse sırf iri diye 37-38 haftalarda sezaryen veya suni sancı planlayıp almam ama kendi sancınla gelirsen kilosu uygun olursa doğurturuz yada sezaryene alırız. Eğer gelmeye gönlü olmazsa da 39+ da sezaryen planlarız zaten o zamana kadar 4 kiloyu geçme ihtimali yüksek mecburi sezaryen olur dedi