Fatmakus25 Gizem1504 ben bugün gittim tam 35 haftalık hamileyim bebek 2900 dedi doktor nstye girdim sancı vs yok şükür zaten 3. Sezeryanım olcak 1 eylülde gel (37 haftalıkken) gün verelim dedi doguma
020525 Gizem1504 yarın 35 oluyorum. 35 gel anestezi işlemlerini başlatalım gün verelim dedi. Benim suyum az 38 beklemez diye düşünüyorum yarın belli olur inşallah
Tucci Gizem1504 5 eylülde doğum görünüyor inşallah doktorum gün verdi bazen bebiş aşağı doğru zorluyor bazen sağ tarafıma toplanıyor totosunu dayıyor 🥲 2 gün önce ara ara sancım oldu ama çok şükür geçti normal diye düşünüyorum zamanında gelsin inşallah 🌸
Smyye1B Gizem1504 Yarın 35+0 oluyorum muhtemelen yarın ki kontrolde günü verir daha önce konuşmuştuk bir tarih olabilir görünüyor aksilik olmazsa demişti🩵
Zehra6818 Biraz baskılardan dolayı ağrılar oluyor ama çok kötü değil şükür. Ben ssvd bekliyorum o yüzden günüm belli değil. Bugün 35+3 olduk randevumuz vardı. Başı biraz büyük umarım normal yapabilirim.
Gizem1504 Zehra6818 benmde bugündü kontrolüm baş aşağı kanalda normale uygun dedi nst girdim ama sancı çıkmadı mesanede baskısı var benimde çok önde değilse problem olmaz bence
Nur124 Zehra6818 bende 35+2 yım benim bebişin de başı büyük dedi normal doğuma engel olur mu ilk gebelik benim
Yeniden_anne_ Zehra6818 Zehra6818 merhaba doktorum oğlumda bana da başı büyük demişti çok kolay ve rahat bir doğum geçirdim hiç korkulacak bişey değil 🥰
Nurseda_ozkan21 Zehra6818 iri bebek daha kolay doğuyor benm kızımızın kafası da ciddi anlamda büyüktü. Ama o kadar rahat cıktı ki ve sadece 3 dikişim oldu oda ben kendimi ıkınmak için çok zorladıgımdan dolayı oldu doktorları dinleseydim o da olmayacaktı
Zehra6818 Her şey uygun da malum sezeryan sonrası normal doğum olunca doktorlar yan çizmek için bahane arıyorlar. Çokta büyük değil dedi sonra bakalım hayırlısı nasılsa öyle olsun. Bebek genel olarak 36 haftayla uyumlu ama baş 37.
Gizem1504 Zehra6818 evet malesef her doktor ssvd yapmıyor ne kadar boyu kilosu inşallah istediğiniz olur
Nesli97 35+3 benimde. İkinci hamileliğim oğlumda asla olmadığım kadar ağırlaştım karnım çok büyüdü kasıklarım ağrıyor. Sağdan sola zor dönüyorum. Şikayet etmiyorum ama zorlanıyorum gerçekten. Doktorum tam gün söylemedi ama eylülde alalım dedi nasipse
Zehra6818 Gizem1504 kilosu 2800 de boyunu söylemedi. Bilkent’te ssvd polikliniği var uğraşmaları lazım aslında. Doktorda çok tatlı birisiydi ama bakalım nasip.
Betsahb Nur124 benim bebek de öyle ama baş değil karın çevresi büyük olursa normal doğuma engel diye belirtmişti bir doktor omuz kırığı oluyor diye
dilara__0 Nur124 benim de ilk gebeliğim banada aynısı söylendi ölçümleri tam 2-2 buçuk hafta önde gidiyor kimisi riskli olabilir diyor kimisi yaparsın iri bebek kendini ittirebiliyor dışarı diyor. Tedirgin olsam da sezaryen istesem de 38 e kadar gelirse yapacak bir şey yok diyorum😅
Zehra6818 Valla bilmiyorum ki bence bu durum doktordan doktora bile değişebilir. Doktorunuz söyler size de heralde. Bana öyle demesinin sebebi birinci sezeryandı, rahimde yırtılma olabilir diye dedi. Sizin için aynı durum geçerli olmayabilir.
Gizem1504 Tucci bnmde ara ara kasılma oldu normal dedi eğer geçmezse çağırdı haftalık takibe düştük artık :)