Deletedmom_247 Kubragocer canım inan hiç güvenmiyorum ben bu markalara bana ne hikmetse hep denk geldi hepsi poziitf çıkardı ama gebe değildim. İnşallah sizin ki öyle değildir,sizler güzel sonuçlar alırsınız. Yarın gidip kan verin isterseniz
Deletedmom_247 Kubragocer regl 2 önce başladığım regl günü + regl 1 gün gecikmeye kadar hep pozitif vermişti
ppmerlina Kubragocer burda gözüküyor aşkım ama bebe time markasına güven olmaz. Yarın başka bir markayla yine test yap. Eğer çizgi görürsen kan vermeye gidersin. Acele etme hemen
3melekannesiyim Kubragocer silik bir çizgi var ama bu beklemeden dolayı da olabilir ben bu markayı kullanmadım daha önce bilmiyorum bencede en iyisi ve kesin olanı gidip kan vermeniz rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Kubragocer Mariam1 ben daha ocne denedim negatif görmüştüm ondan umutlandim testlerle uğraşmam canım Bir iki gün daha gecikme bekleyip kan veririm direkt