meryem4152 hepsinin geçici olduğuna inanarak devam ederseniz moral olur belki bende aynıyım biraz yatıyorum biraz kalkıp iş yapıyorum ama çoğunlukla yatıyorum ama geçici bir süreç ilk 3 ay böyle geçer sonra daha fazla enerjik olacağız inşallah ilk çocuğumda öyleydi