Kızlar bütün hayat enerjim gitti hiçbir şey yapmak istemiyorum ayakta çok dursam başım dönüyor bacaklarım titriyor bayılacak gibi oluyorum 6+3 üm 1 haftadır böyleyim prilam dr kullanıyorum o bulantılarımı hafifletti Allahtan yoksa napardım bilmiyorum benim gibi hisseden var mı