newera selam kızlar 2 düsügüm var Trombofili paneli Mthfr Homozigot Pai 4g5g Doktorum Coraspin kullanacaksın dedi gebe kalınca iğne gerek görmedi. Böyle olup sağlıkla doğum yapan var mı
vilanelle newera Mthfr ikisi de hetero Pai 4g5g ben de sadece coraspin kullanıyorum 14+3 üm , birden fazla düşüğün olsa iğne verirdim ama dedi
Raincu vilanelle merhaba kaninizda pıhtılaşma olduğunu hangi değerle öğrendiniz acaba bende şuan hamileyim değerlerine bakıldı antikardiolipin pozitif ve protein s düşük değer. Bu değerler pıhtılaşma ile alakalı sanırım. Sizinde böyle şeylere mi bakıldı da anlaşıldı
Fuunndaaa Benimde pıhtılaşmam var ayrıca tüp bebek tedavisi ile hamileyim, günde bi tane coraspin ve 2 tane sabah akşam kan sulandırıcı iğne kullanıyorum iğneyi ileride tek doza düşüreceğiz
vilanelle newera ben 4 doktora falan sordum hepsi de iğneyi gereksiz gördü.. 2 düşük endişe ettiritor işte, şimdi kaç haftalıksın
Fuunndaaa newera benimde ölü doğum hikayem ve olumsuz tüp bebek süreçlerimdem dolayı 2 ye çıkardı iğneyi tüp bebek tedavisi görenlerde genelre önlem amaçlı tek iğne ve coraspin kullandırıyorlar
Melisssa3 Pıhtılaşmam yok fakat doktorum önlem amaçlı hem corasprin hemde oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 💕
newera vilanelle şu an hamile değilim haziranda düsük yaptım 40 gün bekleyip tüm değerlerime bakıldı. Çok şükür kromozom anormalisi falan yokmuş eşimle bende. Sadece bende bu Mthfr çıktı işte. Doktor eşimde de var merak etme şu an 18 yaşında çocuğumuz var dedi
vilanelle newera anlaıdm, hamile kalınca düşünürsün daha vaktin varmış, ben olsam kullanırdım önlem amaçlı gebeyken, kromozom anomalisi değilse hele düşükler
newera vilanelle düsüklere inceleme yapılmadı kendiliğimden düşürdüm hep. Eşimle benden kromozom analizi yapıldı bir şey çıkmadı şükür. Bakalım artık 3. De sağlıkla olur inşallah. Bir doktora daha giderim olmadı fikir almaya
Minnies Bende de homozigot 5g çıktı ama coraspin 100 verdi sadece bende çok endişeliyim 10+3 üm ama belirtilerimin çoğu yok oldu acaba bişey mi oldu diye çok tedirginim 🙁
newera Minnies hiç öyle düşünmeyin belirtiler böyle bir gelir bir gider. Ben 2. De kalbi durduğu halde belirtilerim devam etmişti. Olumsuzlukla doldurmayın kalbinizi. Eminim çok iyidir ❤️