momof3 bana bebe time diye bir marka 3 çizgi vermişti. Hangi marka olursa olsun burada görüyorum çok fazla bozuk çıkıyor en iyisi kan ver canım. Ben özelde vermiştim ama tabi çok oldu ben vereli 200-300 TL bir şeydi 1 saatte sonuç çıkıyordu. Şu testlere bir sürü para harcamaktan çok daha mantıklı. Predictor ki çok pahalı.