39+3 deyim. Cuma günü 40. Haftama giriyorum. Doktorum cumaya kadar gelirse gelir gelmezse sabah 8:30 da sezaryen dedi saati de aldı. Şuan için herhangi bir belirtim yok. Sizce birden sancı vs gelebilir mi ilk gebeliğim nasıl ilerliyor süreç? Yani doğum için önden bir belirti görmem gerekir mi? Bir de sezaryen olanlar için iğne acıtıyor mu bele yapılan 🥲