minnakhanimmm edabolukbasi3- benim bebeğimde daha doğmadı dediğim gibi arkadaşım memnun bende ondan aldım ama sarı değil yeşil paket aldığım
Nursemom90 edabolukbasi3- gerçi üstünden 7 sene geçti bizim belki kalitesi değişmiştir bende önce deneyerek başlayacağım