myangelson edabolukbasi3- kidste vardı. Benim Molfix bez ile ilgili açtığım posta yorum yapilmisti baya iyiymis diye ben denemedim ama Molfix pure soft aldım ondan memnun kaldım
Serap09 edabolukbasi3- turco baby zeytinyağlı var muhteşem goon marka var her zaman bulamıyorum ama süper ve tabiki prima en iyisi bana göre
edabolukbasi3- myangelson benim oğlana bez bıraktırmaya çalışıyomda uygun fiyatlı akşam migrosta onu buldum hoşuma giderse yenidoğana da alırım dediydim oda 2 numaradan başlıyomuş ama
Miniginannesiiii1111 edabolukbasi3- onun 2 numarasi 1 numara gibi bizde ilk oğlumda almak istemiştik bize o şekilde bilgi verilmişti
Nursemom90 İlk bebeğimde miniesi beğenmemiştim ama ebebeğin kendi bezini beğenmiştim hep onu kullanmıştık uyguna gelirse yine onu düşünüyorum yada sleepy
edabolukbasi3- Nursemom90 sleepy kullandım ama aşırı sızdırıyor ya molfix alıcam yine yada minies piyasadaki bütün bezleri kullandım hemen hemen
Oyku_kus Ben ilk kızımda kullanmıştım. Oldukça güzel ve fiyatı da uygun. Normalde molfix kullanıyodum
minnakhanimmm edabolukbasi3- baby turco dene istersen benim arkadaşım kullanıyor çok memnun fiyatıda uygun bende aldım ama daha kullanmadım
Nursemom90 edabolukbasi3- gerçi üstünden 7 sene geçti bizim belki kalitesi değişmiştir bende önce deneyerek başlayacağım
edabolukbasi3- minnakhanimmm canım bebeğim daha doğmadı büyük oğluma hepsini kullandım memnun kalmadım minies kullanmamıştım sadece onu da bakıp öyle karar vericem prima molfix mavi ve sarı paket baby turco baby me canbebe sleepynin her çeşidini kullandım goon iyiydi oda çekildi türkiyeden
minnakhanimmm edabolukbasi3- benim bebeğimde daha doğmadı dediğim gibi arkadaşım memnun bende ondan aldım ama sarı değil yeşil paket aldığım
Serap09 edabolukbasi3- prima pahalı dediğin gibi bende almıyorum goon alıyordum ama çekilmiş ha niye acaba toplantılar düzenlediler duysun herkes memnuniyeti diye goon için
edabolukbasi3- Serap09 hiç bilmiyorum açıklama yapmışlardı muhtemelen türkiyenin ekonomisinden dolayı