Ozlemsevgi Nur124 ben 32 haftadan beri bu haldeyim ve artık doğum yapmak istiyorum kaşıntılar mahvetti gece uykusu yok çok kötü
Ozlemsevgi Nur124 senin değeri iyi fazla yüksek değil geçer inşallah bebeğini sağlıkla ve kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲
Nur124 Ozlemsevgi amin Allah razı olsun sizinde geçer insAllah en çok nerelerde oluyor kaşıntilariniz
Ozlemsevgi Nur124 ilk başta göğüs ve karında başladı sonradan bütün vücut da yayıldı bir gecede en kötü olanı soruyorsan el ve ayak ta olan hem yanıyor hem kaşınıyor
Nur124 Ozlemsevgi çok geçmiş olsun ya benimde karnım çok kaşınıyor alt kısmı çok çatlaklarım var tam çatlaklar kaşınıyor
Ozlemsevgi Nur124 o normal çatlak kaşıntısı kendini korkutma vazelin çok iyi diyorlar onu sür yada kullandigin başka bir nemlendiricide olabilir o bölge nemli kalsın