Normalde artan kaşıntı yüzünden 37 haftada doğum olması gerekiyordu polikinlik dokturum yatış verdi geçen hafta doğumu baslatmak için ilerleyen haftalarda bebek ölümüyle sonuçlanıyor dedi kaşıntı geçmediği için kadın doğum acile gittiğimde 39. Haftaya kadar her gün gidip nst kan ve muane. Olamam gerektiği söylendi ve ilaç dozu iki katına çıkarıldı ama faydası yok kaşıntım geçmiyor dayanamıyorum artık