Nur124 benimde 32. haftada başladı ve çok kötü kaşıntısı var bütün vücut da oldu şuan devam ediyor 37+5 olduk normalde bu hafta içinde doğumun başlaması gerekiyor ama doktorlar kontrolünde devm ediyorum bebek takibi falan bir an önce doğum olsun istiyorum kaşıntılar. Çok kötü iki aydır bu haldeyim