Nur124 zehradinler33 benim kaşıntım yok çok şükür canım rutin kan testi vermiştim orada alt Alp yüksek gördüm
Selim_Alparslan Nur124 biliyorum orayı askim. Nstden çıktım düzensiz sancılar çıktı. Doktorum sezaryendeymis gelince bakical
Selim_Alparslan Nur124 askim düzensiz dedi . Rahim agzi iyice kisalmis bebek iyice aşağıda 1 2 haftaya gelir diyor 🥹
Selim_Alparslan Nur124 evet artık normal 35 36 haftaliksin dedi ilki de zaten 38 de doğmuş dedi artık böyle agrilar olacak dedi ama progestan verdi yinede gunde 1 tane al dedi
Selim_Alparslan Nur124 evet eşimde sinir oldu ama 7 gunde kac kilo olcak ki kuzu bende ustelemedim haftaya pazartesi tekrar çağırdı o zaman soyler zaten
Nur124 Selim_Alparslan yani tabi asko ama sonuçta sana her bilgiyi vermek zorunda aman sağlıklı olsun da önemli olan o bebeğim
Nur124 Selim_Alparslan aşkım senin nst de sancıların kaç arasi çıkıyordu dikkat ettin mi şimdi girdim bende
Selim_Alparslan Nur124 senin nasil çıktı ama benim devamlı ağrım var idrar kültürü ve tahlili aldi pazartesi tekrar çağırdı