ikinci-bahar25 bu arada ben bi liearac kullanmadım oda pahalı ve zaten çatlamayan çatlamaz dedikleri için… ki annem hiç çatlamamış ben halalarıma çekmişim😂 ben bio oil, vazelin (annem bunla geçirmiş hamileliğini) Hindistan cevizi yağı, organik avokado yağı, zeytinyağı, nemlendirici kremler, badem yağı hepsini kullandım ve acayip çatladım🥲ki normalde kilo alıp veren biriyim, galiba ikiz diye ve birden büyüdüğü için olabilir 🤷🏻♀️ ama sadece göbeğim çatladı🤷🏻♀️