@ikinci-bahar25 inann bende değilim 3.ay da başladım daha hala unutuyorum 🤣 yani istikrar bende de yok. Bio-oil bitti 2.sipariş ettim kargom geri gitmiş falan sonra hindistan cevizi yağı ile tatlı bademi bir kaba karıştırdım o şekilde kullandım. Sabah akşam istikrarlı davranmadığım halde çatlamadım🤭🤣 keşke dediğim tek şey kalçama sürmemiş olmam oldu. Sen karın, kalça, ğöğüse kullan. Garantile