33 haftalık oldum ve karnım daha yeni çıkıyo bir hafta sonrada sezeryanla bebişi alıcaklar ve ben hiç kilo almadım kişiden kişiye değişiyo kimisinin iç karnı geniş oluyo karnı içe doğru büyüyo benim öyle ben hala hamileyim diye özel bir kıyafet almadım pantolonlarım bile hamilelik öncekilerle aynı beden farkı yok