bebek308_ Ya kızlar bugün biraz yordum kendimi 11 haftalık olduk neyse eve geldim uzandım karnımda alt kısmında böyle çekilme tarzı kalp atışı gibi hareketlilik var yaa bugün baya net hisediyorum artık damarlar mı yoksa bebekmi bilemedim sizlere soriyim dedim
Yakamoz20 bebek308_ bende 11 haftalığım bende aynı şekilde hissediyorum evet tekme falan değil ama toplandığını orada hareket ettiğini hissediyorum
alc bebek308_ kalp atışı olması imkansız. Ya bağırsak hareketleriniz duzensiz yada o bölgede yerlestikce hissettiriyor. Biz 12+2 olduk mesela üç gün önce yataktan ziplatti beni. Bağırsak hareketi olduğunu düşündüm. Hani hissetmek için çok erken. 😘
Ecemmnaz bebek308_ o kalp atışı kendi kalp atışınız damarlardan geliyor. Bende de oluyor, bilimsel olarak çok çok çok erken 🙃
bebek308_ Yakamoz20 ya benim bebeğim solda zaten ful böyle hafif şişkinlikten beli ama bugün net bişekilde kalp atışı gibi baya bilirli yerlerde hisetim 🥺
bebek308_ Yakamoz20 başka neler hosediyorsun cmm bende senle aynıyım ya çok heycanlıyım ilk gebeliğim 😘
bebek308_ alc ya tm teşekür ederim cnm benim ilk ya bilmiyorum nasıl bir his nasıl hisedecem olucak fln
Ayperi11 Haftada hissettim ben 11 haftalık çok erken heleki ilk gebelikse büyük olasılık bağırsak hareketleridir
Annelik-2 Bu haftalarda Harekeleri hissetmek mümkün değil benim 3 gebelik 17 haftalarda anca hissebildm
bebek308_ Ecemmnaz değilmi bakalım nasıl bir his nasıl his edicem hayırlısı olsun cnm teşekür ederim 🤎🤲
surprizbebekkk bebek308_ vallahi 3. Gebeliğim 18+4 haftalık hiç hareket hissetmedim o haftada mümkün değil hareketini yada toplanmasını hissetmn canım 🤭