QueenM77 Tarihler ne zaman? Bizim herşey yolunda giderse doktorum 2 eylül dedi. Heyecan korku hepsi bir arada. Sizlerde durum nasıl?
ynzl QueenM77 bana 38+3’teki randevuda gün verecekmiş yani 1 Eylül’de 🥹 39’u bitirmeden almak istemiyor. Yalnız şöyle bir sorun var, doktor haftaya izne çıkıyor ve 38+3’ten önce burada yok. O zamandan önce doğurmamam lazım 😭😭
QueenM77 1sen1ben1debebek Aminn inşallah canım Allah razı olsun inşallah buraya güzel haberlerimizi paylaşmak nasip olur hepimize 🤲🏻 ❤️
QueenM77 biranneadayi1 Allah yardımcın olsun sağ salim kavuş inşallah yavruna 🥰 İnşallah hepimiz sağ salim atlatırız Allahın izniyle 🤲🏻
[silindi] Kızlar tarihlerinizi kaçıncı haftada aldınız benimde ilk bebeğim olacak sezaryen tarihini ne zaman sormam uygun olur haftaya kontrole gideceğim gittiğim gün 35+3 oluyorum sormalı mıyım
deryakrgz [silindi] genelde 38 den sonra alıyorlar kuzum benim doktorum öyle demişti benimde cuma randevum var 34+3 günlük olacağım o zaman konuşuruz demişti doktorum 🤗
QueenM77 Ebru_asln Oyy çok yakınmış Allahım kolaylık versin korkularını çekip alsın içinden. Bende çok korkuyorum ama bi şekilde yüzleşeceğiz. Tek temennim acısız sızısız sağlıklı bi şekilde kavuşması her annenin bebeğine 🤲🏻 ❤️
deryakrgz biranneadayi1 benim idrar yollarında enfeksiyon var kuzum. Doktorum ve çevrem bebeğe geçme ihtimali var vajinal doğumda dediler. O yüzden sezeryan yancısıyım. Amin inşallah hepsi sağlıcakla gelirler 🤲🏻