Kendinizi olumsuz şeyler düşündürüp üzmeyin derim .. Büyük kızım 22 aylık küçük kızımda 6.5 aylık zaman zaman tabi ki zorlukları oluyo ama büyük kızıma ihanet söz konusu değil çünkü ilgi üzerinden hiçbir zaman eksilmedi kardeşini çabucak kabullendi hatta inanın şimdi kendi bakmaya bile çalışıyor kardeşine .. Kardeşi ne zaman uyansa ağlasa benden önce koşar ☺️ oyunları beraber oynamaya çalışıyoruz eğer benim işim varsa o kardeşiyle oynamaya onu güldürmeye çalışıyor şu an zorlukları olsa da ikisinin ilerde en yakın arkadaş olacağını bilmek güzel ☺️