Blueberry0 ben ikinci çocuğumu ilk çocuğum 22 aylıkken doğum yaptım aslında o kadar da korkulacak birşey yok beraber büyüyorlar birbirlerinin ilk arkadaslari oluyorlar bir yandan çok güzel zorluğuna gelecek olursak elbette zor ama her zorlukla beraber bir ferahlık vardır