Deletedmom434 duymak istediğim en güzel sözdü gözlerim ışıldadı 🤩 diyorum ki tam da bebiş kilo alacakken vitamin alacakken ve aşeriyır yediklerin yetmiyorken diyette ve tezgahlara baka baka şaşı oldum eşime diyorum ki beni cevizli helvalara (en bi sevdiğim) muzlu sütlüre limonlu keklere boğ ne var ne yok diye 😋 vallahi yiyicem inşallah geçer ya tek temennim bu yeter ki bebeğime doğumuma zararı olmasın bu şekerin çünkü diyet ile önüne geçemiyorum yokluğum 160-190 açlığım 99-120 gelip gidiyor