Sevdalinka_30 Mucizeee yaaaaaa pastırma kaşar tost veya kavurma kaşarlı tost ben bayılazaaaaam heralde
Sevdalinka_30 Kurall ekşi nar ekşisi ve bulgur sanırım bilmiyorum aslında ya Dr sormadım 2 Mart’ta kontrolüm var sorayım iyi hatırlattın ne biliyim yawrum ya listede olmayınca geri kalan hersey yasak 🚫 diye nitelendiriyorum belki de yanlış
Sevdalinka_30 Deletedmom434 duymak istediğim en güzel sözdü gözlerim ışıldadı 🤩 diyorum ki tam da bebiş kilo alacakken vitamin alacakken ve aşeriyır yediklerin yetmiyorken diyette ve tezgahlara baka baka şaşı oldum eşime diyorum ki beni cevizli helvalara (en bi sevdiğim) muzlu sütlüre limonlu keklere boğ ne var ne yok diye 😋 vallahi yiyicem inşallah geçer ya tek temennim bu yeter ki bebeğime doğumuma zararı olmasın bu şekerin çünkü diyet ile önüne geçemiyorum yokluğum 160-190 açlığım 99-120 gelip gidiyor
Edanr Asiri derecede meyve yiyorum canim hep meyve cekiyor tatli cekiyor canim ama tabiki yemiyorum tutuyrm kendimi ama kivi portakal mandalina havc hep yyrm
Yalinn8 Sevdalinka_30 en cok avakado yedim, tam olarak aşerme olmasa da canim daha cok tatli istedii😉
Sevdalinka_30 Yalinn8 çok güzel bir konuya değindin ben şekerden dolayı diyetteyim ya ilk defa avakado aldım hiç tatmadım dolapta 2 adet duruyor asıl sorum şu nasıl yapıp yiyiyorsun tarif ver bana 🙏🏻
Sevdalinka_30 Fatmadamlasimay hamileliğim boyunca çok sevip sadece 1 kez babamın Doğum gününde yemişliğim var Şubat anda yasak patates şekerim olduğu için
Pitpit Çikolata yolda yiyeni görsem elinden alacak gibiydim 🙈Ama şimdi istemiyor canım. Bir de simit ayranı canım çekiyordu. Şu an eski halimdeyim Hiç birşey istemiyor zevksiz zevksiz yiyorum 😂
Sevdalinka_30 Pitpit ben sanırım diyette olduğum için yasaklar cazip geliyor belki normal olsam senin gibi olucam ne kadar var Doğuma?
Sevdalinka_30 Ozlemsvr maşallah bol bol c vitamini belki ben var ya bu meyveye borçluyum hasta olmadan geçiriyorum kışı 🧿
Merveegazann Akbulut etsiz yedim hep ama öyle böyle değil kilo kilo koysalar yicem sonra Bi kestim 4. Aydan sonra hiç yemedim 9. Aya girdim artık 🙈
Sevdalinka_30 Akbulut ama bebeğim etsiz olandan ye sen de ben lavaşa sardırmıyorum nefsim körelsin diye eşime 2-3 sıkımlık alıp yiyiyorum sık sık olmamak kaydıyla
Sezgin Sevdalinka_30 peynir😍😍 gece gündüz her yemek zamanında deli gibi peynirin binbir çeşidini yedim hala daha da aynıyım🙈
Sevdalinka_30 Sezgin biliyor musun peynir benim en kötü günümün dostu 4,5 ay kustum yiyenildiğim tek şey peynir ekmek ahhh ahhh
Elifsaadet Sezgin aynıyız lor undan kaşarına kadar peynir olmadan yapamıyorum , ne aşeriyorsun deseler peynir derim, sanki tadı dünyanın en güzel şeyi gibi geliyor☺️🙈
Papatyapapatya Sevdalinka_30 ilk siyah zeytin aşermiştim...en çok ezogelin çorbası aşerdim...15+3üm hala devam ediyor bide gecen gün bi şey aşerdim normali gece olduğu için bılamadık konserv alıp yedim dayanamıyordum...iki meyve aşerdim onuda çok şükür bula bildim...çok kotü bi şey benim için aşermek...bide gece 3lerde falan oluyor bu durum...deli gibi oluyorum❤
Sevdalinka_30 Papatyapapatya iyi bari bulup yemişsin benim erkek kardeşimin hanımı da hamile aramızda 1 ay var ben önden gidiyorum onun da canı çağla çekti gittiğim hiç bir yerde yok en çok ona üzülüyorum aklıma geldi şimdi
Papatyapapatya Edanr zararlı ama gece bulamadım normlarını bi defa yedim normalda hiç öyle şeyler sevmem...bide sevmediğim bi şey idi...
Gizem_miros Sevdalinka_30 haaha aynen canim herseyimiz mukemmel valla adana erkekleri eslerine cok duskun olurlar bide bende malesf istanbulda yasiyorum keskede adanaya gitsek buradan nefret ediyorum canim 🤣🤣🤣🤣
Sevdalinka_30 Gizem_miros gerçekten ailesinden ve eşimden ben de memnunum hayata bir daha gelsem yine eşimle evlenirdim şükür bunu diyebiliyorsak 🙏🏻 Herşeyi güzel bak salçam da bitttiii 🤣🤣 o değil de benim eşimde hiç sevmiyor burayı ya vallahi hep gitmek istiyor genelde adanalılar öylemi taş yerinde ağardır misali ... ama ben çok sevsemde istanbula akıllının ailemi de bırakmak istemiyorum bakalım neler bekliyor hayatta bizi ☺️
Gizem_miros Edanr alistjnmi canim istanbula ben alisamiyorum ya hic arkadasim yok biliyormusn adanada kaldi cocukluk arkadaslarim 🤗🤗