oglussannesiiii meldakurtt ben 7. Haftamda duydun doktorunu değiştir bence belki geç duyarlar kalp atışını
efnanhiraa Gkcgkc bana dedi ama benim şeker çok yüksek 3 aylık 11 çıkmıştı düşüyor şu anda şükür kesin olur mu hayır ama ihtimal yusksl dedi
ozlemeslemgoktug meldakurtt bekle derim canım 6 hafta çok erken dusersede bir hafta sonra kendi düşsün madem kanaman başlayacak dedi kürtaj falan olma derim inşallah sağlıcakla kalp atışlarını duyup kucağına alirsin