6+1 haftalık gebeyim fakat doktor kalp atışı duymadıgı için. Bana kürtaj olman gerek dedi yoksa kendi kanaman başlıyacak. Dedi ama. Bebek ve kese cok güzel büyüyor ve sağlıklı gözüküyor sadece kalbi yokmuş çok korkuyorum daha cokmu erken veya kanamam başlarmı napmam lazım ben imza atıp aldırmadım. Hastaneden cıktım. Direk