mrvsrcn bence erken başlamışsınız. Çocuğunuz hazır mı sadece siz istiyorsunuz diye mümkün değil ikinizde sinir olursunuz bebeğinizde üzülür. 40 aylık kızım var 1 senedir öğretemedim dün 2 kez banyonun ortasına işedi niye tuvalete yapmıyorsun diyorum yapacaktım diyor bugünde 1 kez işedi . Kardeş olunca bu süreç başa sarıyor bence şuan ikinizde gereksiz yorulursunuz. Altına kaçırsa bile tuvalete yapıyprdu kızım kardeşi oldu hepsini altına yapmaya başladı işgi çekmeye çalışıyor