mrvsrcn 35 haftalık hamileyim 22 aylık kızıma bez bırakma sürecine başladık dün, inşallah sinirden doğurmam 😀😀 napcam bilmiyorum girdim bi yola geri dönmek de istemiyorum bu süreçte olanların ve benim Allah yardımcımız olsunnnn
2418 mrvsrcn cocuggun hazır olması gerekli ben de kızıma öğretmeye çalıştım istemedi sonra 2 buçuk yaşında kızım hazır olduğunu belli ettiğinde başladık ve bir kaç günde öğrenmişti oğlum da sünnet olduğu için korkuyordu hazır değildi istemiyordu ağlıyordu 3 yaşına 1 ay kala hazır dı tuvalete ilgi duyuyordu hemen alsitiridm yani çocuktan çocuğa farklı oluyor bana göre çocuk hazır olmalı sinyal vermeli direk hadi bezi at tuvalte gidiyrsun artık böyle olmuyor arkadaşım 1 buçuk yaşında öğretmeye başladı çocuk 3 yaşında anca öğrendi her yere çiş yapıyordu 1 buçuk sene uğraştı arkadaşım çocuk hazır dgildi çünkü
Yazmelegi_ mrvsrcn kızlar daha kolay öğreniyor aslında benim kızım 21 aylikken büyük tuvaletini 2 yaşına girmeden de de 1 hafta içinde küçüğünü öğrendi
petronix mrvsrcn Dönme alışacaktır 2_3 haftaya ama doğum zamanına kadar alışmazsa doğumda aksaklıklar olursa başa döner buna dikkat edin. Ben kızım 2 yaşına girdikten bir ay sonra tuvalet eğitimi verdim 15 günün sonunda oh be dedim bir ayın sonunda da tamamen söyledi tuvaletini ama ilk günler pes edecek gibiydim Heryer çiş oluyordu başta halıların hepsini kaldırdım 2 hafta evden çıkmadım bu sürede bu önemli alışmadan misafirliğe bile gitmedim şuan 3 buçuk yaşında rahatız iyiki erken vermişim diyorum 36+5 haftalıkda hamileyim
mrvsrcn 2418 ben lazımlik aldım 6-7 ay önce banyoda hep oturuyordu benimle birlikte hevesliydi zaten kakasini söylüyor rahatsız oluyor bezliyken kaka da cisi dün hiç söylemedi hep ben götürdüm ama bugün söyledi iki kez 3-4 kezde yaptı öyle söyledi 😀😀 denicem bakalım bi kaç hafta inşallah başarılı oluruz 😬
mrvsrcn Yazmelegi_ evet ya bende ona güvendim biraz kızım maşallah diyeyim iletişimi çok güzel herseyi biliyor ve söylüyor farkında geceleri kuru uyanıyo ve kaka yapınca bezine söylüyor yaptığını inşallah cisi de öğrenir. Biraz geriliyorum haliyle gebelikte olunca ama inşallah kolaylıkla atlatırız bu süreci 🤲🏻
2418 mrvsrcn hazir o zaman hadi hayırlısı inşallah kolaylıkla atlatırsın bu süreci hayırlı olsun bu arada bebişin🌸
mrvsrcn KLORAKHANIM demi aslında herseyin farkında olduğu bir dönem iletişimi de kuvvetli kızımın her istediğini ya da istemediğini dile getiriyor bunu da başaracak inşallah 😀
mrvsrcn petronix evet zaten bende toparladım halıları falan en azından 2 hafta denicem sonrası zaten zamanla olacak arada küçük kaçamaklara razıyım genel olarak öğrenip söylerse inşallah
Tugcender mrvsrcn ben saldım bacım doğumdan sonra inşallah havalar iyice soğumadan halledicem inşallah
mrvsrcn Tugcender ya iste o zamanda cesaret edemiyorum küçük bebek olacak yani onun huyu nasıl olacak bilmiyorum ikisine yetişemem önümüzdeki yaza kalsa da bence çok geç olacak deniyorum bakalım inşallah olur
cauuv1 mrvsrcn bence hiç başlama , benim oglumda öyleyken doguma az vardı hiç baslamadım karnım burnumda diye, bide sonra kardesinden görüp geri bez ister dediler cidden öyle oldu bezsiz gezmek istemiyo bende kışın baslarım heralde
cauuv1 mrvsrcn hiç zor olmaz kücük emip uyuyor neyi zor olcak suan bebegim bi aylık büyügü 26 aylık. En kolay sey abisinin bezini degismek😂 bence baslama cok yıpranırsın sen zorlanırsın yani sen bilirsin kendine iş çıkarma derim😂