Ezgisare Siz bağırsak hareketlerini bebek sanıyosunuz 10 yada 12 haftada 8 tane çocuk doğurmuş kadın bile hissedemez ben 21 haftalık hamileyim daha 1 haftadır hissediyorum
Asifenerli Bsradker 19 haftaya gircem ben bile zarzor hissediyorum 48kiloyla hamile kaldım zayıflıkla alakası Yok herseyin bir zamanı var
Betyil Bsradker biz 19 haftalık olacağız yarın yeni yeni hissetmeye başladım sizin hissetmemeniz gayet normal bencede😕
Seratr Bsradker ben 19+2yim hala hissetmedim. 12. Haftada hissetmek imkansız. Bütün tıp bunu söylüyor
Seratr Bsradker o hissettikleriniz bağırsak hareketleri zaten. 12.haftada bebek hareketlerini hissetmek mümkün değil
Bsradker Bsradker iç karnım dar ve gelişimi önde olduğunu söyledi kese hareket ettigi zaman icinde ki kımıldamaları hissedebileceģimi söyledi son 5 6 gündür ise içimde kıpırtı hissediyordum internetten araştırdım hissetmenin mümkün olduğu yazıyordu