Bsradker canım bende 10haftalıkken hissetmeye başlamıştım şimdi 14+4 olduk. Daha cok hissediyorum zayıf olduğum için galiba 46 kiloyum.Bazen bende hissetmiyorum. Ama sıkıntı etmiyorum çünkü mide bulantılarım baya var.Mide bulantın varsa sağlıklıdır diyorlar.Senin mide bulantıların ne durumda.