Gizem_miros Eda0509 haklisin kuzum 1 eylule denk geliyor ben 10 gun once alinacagim icin doguma orayla karistirdim 17 agustosta digumum olacak benimde pardon yani 💟🤗🤗
Eda0509 Gizem_miros yok kuzum estağfurullah 😊 benimde erken doğum filan olmazsa Eylül olcak ama ağustos sonu da olabilir
Kubraileri esma2124 bizde ağustos sonu eylül başıyız 🙂 bugün 14 olduk geçen hafta gittik nett birşey göremediği için diğer kesinlestirelim dedi sizin bellimi🙂🤰
Eda0509 Kubraileri bende 5 gün sonra gidicem doktora o zamana 15 haftalık olcaz. İnşallah belli olur bizim 😊
Tokattt Bende bugün gittim 12+2 günlük olduk erkeğe benzetiyorum ama kesin bsey diyemem dedi bile iyoruz bir dahaki kontrolde artık 🙈
Msbem Biz 11+1 iz bugün ikili testi yaptık sonucu 15 20 güne çıkarmış bakalım ne çıkacak ense kalınlığı 1.3 gayet normal çıktı şükür 🤲🏻 Cinsiyet için bekliyoruz daha Doğum 15 Eylül görünüyor ama sezeryan olacağı için Eylül’ün ilk hatftaso olur inşallah ayrıntılı için Mayıs 20 sine randevu aldım
NanishAgayeva esma2124 bir hafta sonra insaAllah,Allah her kesin kalbinde olani nasib etsin sag salim evlatlar nasib etsin insaAllah