Aysedgrlikrkmz esma2124 biz daha 10+5 iz 13.haftada ikili tarama var bakalım belli olur mu o zaman kadar 🥰
Kubraileri esma2124 bizde ağustos sonu eylül başıyız 🙂 bugün 14 olduk geçen hafta gittik nett birşey göremediği için diğer kesinlestirelim dedi sizin bellimi🙂🤰
Gizem_miros Eda0509 sen agustos annesisin ozmn cnm eylul olaman ben 14 haftaligim agostos annesiyim 🤣🤣🤣🤣
Saratln Hayır en son 11.haftamda gittim.. 15.haftada gitmeyi düşünüyordum ama galiba 14.bitmeden gideceğim ikili tarama için yapayım mı yaptırmayım mı bilemedim.. Cinsiyeti belki o zaman öğrenirim..😊
Burcuomer Saratln sizinle aynıyız galiba 12+6 haftalık benimki 14. Haftada gitmeyi düşünüyorum kontrole
Gulhan12 Burcuomer Benimde 12+6 haftalığıız 2 gün sonra ikili tarama test ve ayrıntılı ultrasonla cinsiyeti öğrenicez inşallah🙈🙈🙈
Saratln Burcuomer yok maalesef henüz ama bu konuda ben sabırsız değilim..😄 Nasılsa doğuma kadar inşallah hissedeceğiz uyutmayacak .. 😄
Eda0509 Melihadur bende dün akşam hissettim biseyler 🙈🙈 sanki döndü gibi hissettim sırt üstü uzanırken. Bizde 14 haftalığız
Burcuomer Gulhan12 Ayrıntılı ultrason için erken değil mi 20 haftadan sonra diye gidiliyor genelde ayrıntılı ultrasona
Eda0509 Gizem_miros ağustos sonu Eylül başına denk geliyor canım doktorum öyle dedi. Benim 1 hafta önden gidiyor bide 😊1 Eylül 8 Eylül arası doğum gözüküyor canım blmiyorum ama nasipte ne olursa artk
Gizem_miros Eda0509 haklisin kuzum 1 eylule denk geliyor ben 10 gun once alinacagim icin doguma orayla karistirdim 17 agustosta digumum olacak benimde pardon yani 💟🤗🤗