ikincibahar_08 İzmir şehir hastanesi pişmanlıktır 37. Haftamızdaydık 6 ay önce sancıyla gittim gebe aciline bebeğiniz plasentadan ayrılmış dediler beni acil hemen doğuma almadılar odadan odaya stajyer doktorlara gösterdiler beni yok şöyle olmuş yok böyle diye sonrası hüsran bebeğimin cansız bedenini aldık beni de zor kurtarmışlar 15 saat yoğun bakımda kaldım beni 50 dk snra doğuma almışlar e nabızdan her şeye baktım gider gitmez doğuma alsalardı bebeğimde kurtulurdu 😔