beyza3568 Çiğli hastanesinde yeter Aydın hocama gidiyorum kendisi hızlı pratik oyalamıyor hiç abla kardeş gibiyiz ama randevu bulmak inanılmaz zor 2 hafta öncesinden zor randevu bulunuyor. Çevremde adını çok duydum ben zorunlu sezaryen olacağım hipertansiyondan dolayı. İlk doğumumu özelde yapmış birisi olarak şunu söyleyeyim hiç bir farkı yok ilgi alaka olarak.