tahamommy Ayy kızlar bebiş doğdu butonu gelmişş 34+1 iz 🥹😍 bundan sonrası nasıl geçicek çok heyecanlı 💃🏻😍
Selim_Alparslan tahamommy 35 olduk bizde 🥹 Cok zorluyor gelmeye çalışıyor 🫣 İyice zorlanmaya başladım bakalım pazartesi kontrolumuz var ne durumda 🤭
seymaseda tahamommy 36+4 benim bebiş kanala girmiş 2 eylül doğum tarihimiz plasenta yukarı çıkmış şükürler olsun 🙏doktorum iyiyiz iyi dedi suyumda gelebilirmiş 🥺
nilsumm tahamommy Ayy bir an doğurdun sandım 🥹 sağlıcakla gelsin inşallah bizde 29+4 30 hafta az kaldı
tahamommy iremfurkansare ay çok şükür çok sevdim hamileliği ama endişelenmekten de çok sıkıldım bi an önce sağlıkla kavuşmak istiyorum 😅 sizin nasıl geçiyor kaç haftalıksınız
Selim_Alparslan tahamommy Aşkım bende hiç durmuyorum ki çocuk napsın🤭 ayyy inşallah aşko haftamız yakın zaten günler geçsin istiyorum artık cok zorlanıyorum 🥹
tahamommy seymaseda hayırlı olsunn çok şükür plasentanız çıkmış 🥹 benim hala aşağıda çıkmazsa 37-38. Haftada sezeryan dedi doktorumuz nasip bakalım 😍
seymaseda tahamommy Benim asla ümidim yoktu ama Rabbime şükürler olsun 1 ay dinlenmeyle dikkat etmeyle dün yukarı çıkmış bebekte kanala girmiş dedi doktorum çok mutlu oldum tabi , inşAllah bu durumu yaşayan herkesin bian önce yukarı çıkmasını dilerim .
Cans__ tahamommy allah sabır versin valla allahtan ikizlerde erken doğuyorlar benimkiler 40-41-42 onlar daha fenaa