Nk1984 ysmnilhan1 ben de malesef canım,yani son haftalar da bi tanıdığıma olmustu sanki ama bu kadar erken haftalar da yani
Nk1984 Yhartk yok hayır kullanmıyorum yani gebelik oncesi içiyordum ama hamile kalınca bıraktım cok sukur
Akays Nk1984 canım neyden kaynaklı oluyormuş ya merak ettim İnan ilk defa duyuyorum bende bugün ayrıntılı ultrasona giricem 23 haftalığım
Nk1984 Akays herhangi bir sebebi ve tedavisi olmadığını soyledi doktorum,vucut yapıyormus malesef ben de ilk defa duydum canım
Reyyan1310 Bir akrabamda vardı zor süreç geçirdi tansiyonunu kontrol altında tutmaya başlamıştı çünkü yükseliyofdu tabi onda preklemsi teşiside vardı şimdi oğlu iki yaşına girecek arkadaşın dediği gibi biraz erken doğdu ama sonu güzel oldu..içini ferah tutmaya çalış iyi bir doktor bul kendine peridontoloji doktoru sağlıkla evladını kuçağına al inşaAllah
Nk1984 Oges tam olarak incelenmedi,kordon dolanması denildi malesef😔😔ölü doğum yaptım ama vucudunda kordonun dolanmadığı hicbi yer kalmamıstı
Nk1984 Oges bana sordular ama o an ki psikolojimle gormek istemedim,esim gormek istediği için ona gosterdiler
AygyulSina Nk1984 bir haftaya kalmadan basladi ama suyum azaldi durdu dahada azalma olmadi bunuda sorun görmediler hani azalmaya devam etmedigu icin